maandag 23 maart 2015

maandag 16 maart tot en met zondag 22 maart

Piekweek 2 (week 9 van 12)

Maandag en dinsdag nog niet kunnen trainen vanwege de buikgriep.

Woensdag een 10km gelopen. Ging niet van harte maar het ging.

Donderdag op de baan een 10 keer 600m afgewerkt in gemiddeld 2:20 min.
Bewust heel rustig aan gedaan om zo er zeker van te zijn dat ik zondag mijn 36 km training kan lopen. De laatse 4 * 600m redelijk aangesloten gelopen bij Frank en Dave.

Vrijdag nog even 13 km getraind. Gaat al beter. Kracht komt weer terug.

Zondag: met Dave afgesproken om 36 km LSD te lopen.
Ik moest nog wel rustig lopen van mij zelf om geen zaken stuk te maken.
de 36 km afgerond in 5:11 m/km. (normaal loop ik die in 4:56 m/km).
Heerlijk ontspannen gelopen gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten