maandag 9 maart 2015

Dinsdag 2 maart tot en met zondag 8 maart 2015 (week 7 van 12)

Week 7 van 12: het schiet op!

Maandag 2 maart: 6,7 km 31 minuten.

Dinsdag 3 maart: 14 km 1:08 uur.

Woensdag 4 maart: rust en trouwdag (11 jaar).

Donderdag 5 maart: 15 keer 400 met p=200m.
Hardlopend naar de baan om vervolgens 15 keer 400m af te leggen met p=200m. Vorige week op wintersport geweest en in plaats van deze week dus maar vorige week als rustige week bestempeld.

Ging goed. Samen met Frank en Marco en deels Nef gelopen. De 400m gingen in 86sec gemiddeld. Zo'n 16,7 km/u prima dus. Daarna weer hardlopend naar huis.

Vrijdag 6 maart: 11 km in 53:12.
Zou vandaag 30 km gaan rennen en morgen 10 km. Heb het maar even omgedraaid aangezien ik de benen van gister toch nog wel even voelden. 

Zaterdag 7 maart: 2,5 uur (ca. 30 km LSD loop).
Om 7 uur ging de wekker en om 7:15 liep ik buiten voor mijn 2,5 uur LSD loopje. Ik ging voor een 5 minuten de km tempo met een gemiddelde hartslag van onder de 140 bpm. Vanaf strand Heemskerk tot ver in de duinen richting Schoorl windje in de rug maar toen moest ik weer terug...Er stond een stevige wind waar ik normaal niet zo maar nu wel last van had. Moest om mijn doelen voor vandaag te halen toch wel mijn best doen en het voelde niet lekker.

Uiteindelijk wel de 30 km volbracht in gemiddeld 5:05 m/km en met een hartslag van gemiddeld 135. Voor de rest deze ochtend snel vergeten ...
Ik denk maar: het kan niet altijd top gaan.

Deze week totaal een 80km weggelopen. Komende weken 3 piekweken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten